Možnosti platby

Pre všetky produkty internetového obchodu Darksome Art platia ceny, ktoré sú pri nich uvedené v čase objednávania.

Darksome Art Vám pri objednávke tovaru ponúka možnosť zvoliť si jeden z nasledovných spôsobov platby:

Dobierka
Pri úhrade dobierkou Vám objednaný tovar zašleme poštou na Vami zvolenú poštovú alebo fakturačnú adresu kde za Vašu objednávku platíte v hotovosti pri preberaní tovaru.

Bankový prevod
Realizácia platby je tiež možná prostredníctvom bankového prevodu buď klasickým prevodným príkazom cez Váš Internet banking alebo priamym vkladom na náš účet v Slovenskej sporiteľni.

 

Doprava

Podmienky doručenia

Objednaný továr Vám bezpečne doručíme Slovenskou poštou na poštovú alebo fakturačnú adresu uvedenú v objednávke.

  • Tovar nachádzajúci sa na internom sklade Darksome Art expedujeme do 1 - 3 pracovných dní po zadaní Vašej objednávky.
  • Tovar, ktorý sa nachádza na sklade našich dodávateľov expedujeme do 7 – 10 pracovných dní od zadania Vašej objednávky.
  • Dostupnosť všetkých produktov vždy uvádzame pri ich popise.

 

Dodacia lehota Slovenskej pošty je 2 dni a cena doručenia vrátane balného je 3,50 EUR s DPH.

V prípade objadnávky nad 50 EUR je doručenie tovaru bezplatné.

 

Je dôležité aby Ste si zásielku doručenú kuriérom alebo poštovým doručovateľom vždy pozorne prezreli a v prípade, že zásielka vykazuje známky mechanického poškodenia, odmietli jej prevzatie. Ak je to možné, je vhodné otvárať zásielku priamo pred doručovateľom. V prípade poškodenia je nutné tovar okamžite reklamovať. Pokiaľ prevezmete zásielku s poškodením a túto skutočnosť zistíte až neskôr, pošta reklamáciu neuzná. Za poškodenie vzniknuté v dôsledku nesprávneho zaobchádzania pri doručovaní neručíme.

V prípade, že si objednáte tovar doporučene na dobierku a nevyzdvihnete si ho na pošte do 18 pracovných dní od dátumu odoslania objednávky, nám bude zásielka vrátena späť a nám ako odosielateľovi vzniknú náklady za jej odoslanie a vrátenie.

Ak vytvoríte objednávku a nepríde Vám z pošty doporučenka do 3 pracovných dní odo dňa obdržania emailu oznamujúceho, že Vaša objednávka bola odoslaná tak neváhajte kontaktovať náš zákaznícky servis. Následne Vám odošleme číslo objednávky, s ktorým si ju môžete vyzdvihnúť na Vašej pobočke pošty aj bez potreby preukázania sa doporučenkou.

 

V prípade nedodržania vyššie uvedených podmienok vzniká zákazníkovi povinnosť úhrady nákladov na náš účet, ktoré vznikli v dôsledku   nevyzdvihnutia objednávky.